Την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015 οι μαθητές της Α’ και Γ’ τάξης με τη συνοδεία των δασκάλων τους παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Φρουτοπία” στο θέατρο “Commedia” της πόλης μας.
ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Η ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ.
Την Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2015 οι μαθητές της Α’ και Γ’ τάξης με τη συνοδεία των δασκάλων τους παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση “Φρουτοπία” στο θέατρο “Commedia” της πόλης μας.
7 Ιούν 2026
27 Μαι 2026
23 Μαι 2026
17 Μαι 2026
13 Μαι 2026
|
Το περιεχόμενο του δικτυακού τόπου διαρκώς ενημερώνεται.
|
