Μια ξεχωριστή και άκρως εκπαιδευτική εμπειρία είχαν την ευκαιρία να ζήσουν οι μαθητές/τριες της Α’ και Β’ τάξης του σχολείου μας την Τετάρτη 20 Μαΐου 2026, οι οποίοι/ες πραγματοποίησαν μια μονοήμερη εκδρομή στη Νεοκαισάρεια Πιερίας, συνδυάζοντας τη γνώση με τη βιωματική μάθηση.
Πρώτος σταθμός της επίσκεψης ήταν το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας και Απολιθωμάτων του Μαστόδοντα. Εκεί, τα παιδιά πραγματοποίησαν ένα συναρπαστικό ομαδικό ταξίδι πίσω στον χρόνο, ανακαλύπτοντας τα μυστικά της φύσης και της προϊστορίας μέσα από σπάνια και εντυπωσιακά εκθέματα.
Η περιήγηση συνεχίστηκε με μια συγκινητική στάση στο Λαογραφικό Ποντιακό Μουσείο «Κοτζάς Αναστάς». Με αφορμή την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού, οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με κειμήλια και παραδόσεις, ζωντανεύοντας μνήμες του παρελθόντος.





