Την Παρασκευή 8/5/026 , οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ Τάξης του σχολείου μας πραγματοποίησαν μια συναρπαστική εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής στο Κεραμίδι. Στόχος της εξόρμησης ήταν να γνωρίσουν τα παιδιά τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και να μάθουν πώς να μετακινούνται με ασφάλεια στην πόλη.
Στο πάρκο υποδέχτηκαν τα παιδιά οι υπεύθυνες του προγράμματος της δημοτικής αστυνομίας, οι οποίες έκαναν μια σύντομη ενημέρωση για τη σημασία των σημάτων, όπως το «STOP», τη σωστή συμπεριφορά και την προτεραιότητα στους δρόμους.
Στη συνέχεια τα παιδιά για λίγο «οδηγοί», παίρνοντας το τιμόνι από μικρά ποδηλατάκια. Οι δρόμοι του πάρκου γέμισαν χαμόγελα, αλλά και υπευθυνότητα. Οι μικροί/ές ποδηλάτες/ισσες έπρεπε να σταματούν στο κόκκινο φανάρι, να δίνουν προτεραιότητα στους πεζούς και να στρίβουν προσεκτικά ακολουθώντας τις πινακίδες.
Μέσα από αυτό το βιωματικό παιχνίδι, οι μαθητές/τριες μας κατάλαβαν ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας. Επέστρεψαν στο σχολείο γεμάτοι/ες ενθουσιασμό, έχοντας κερδίσει τις καλύτερες εντυπώσεις αλλά και πολύτιμα εφόδια για τη συμπεριφορά τους στον δρόμο, τόσο ως πεζοί όσο και ως μελλοντικοί οδηγοί!
Ευχαριστούμε θερμά τις υπεύθυνες του προγράμματος της δημοτικής αστυνομίας του Δήμου Κατερίνης!








