Τουρνουα ποδοσφαίρου

Την Πέμπτη 14/5/2026 το σχολείο μας πήρε μέρος στο τουρνουά ποδοσφαίρου που διοργάνωσε το Γραφείο Φυσικής Αγωγής, στις εγκαταστάσεις του ιδιωτικού κολυμβητηρίου “Αστερίας”. Η σύνθεση της ομάδας έγινε από μαθητές της Ε’ και Στ’ τάξης. Ο ενθουσιασμός ήταν μεγάλος και το ενδιαφέρον για συμμετοχή επίσης. Οι μαθητές έδειξαν τον καλύτερο τους εαυτό και διακρίθηκαν τόσο για το ήθος τους όσο και για τα αγωνιστικά τους αποτελέσματα. Συνόδος της ομάδας ήταν ο καθηγητής φυσικής αγωγής του σχολείου μας κ.Παπαδόπουλος Μιχάλης.

IMG-4a2a9ff88c6382b7832de62e6eca9670-V