Τον Νοέμβριο οι μαθητές/τριες μας συνδέθηκαν μέσω zoom και συνομίλησαν με μαθητές/τριες από άλλα ευρωπαϊκά σχολεία στο παλαίσιο του προγράμματος eTwinning. Κάθε σχολείο είχε ετοιμάσει μια απλή αλλά ουσιαστική δραστηριότητα: οι μαθητές/τριες έγραψαν στη μητρική τους γλώσσα, σε χαρτί Α4 τις λέξεις “γεια”, “ευχαριστώ”, “παρακαλώ”. Λέξεις καθημερινές και απλές, αλλά ταυτόχρονα τόσο σημαντικές, που μας θυμίζουν πόσο απαραίτητη είναι η ευγένεια στη ζωή μας.
Κατά τη διάρκεια της σύνδεσης, οι μαθητές/τριες παρουσίασαν τη δουλειά τους και γνώρισαν παιδιά από άλλες χώρες. Κάποια από τα συνεργαζόμενα σχολεία είναι ειδικά σχολεία, γεγονός που βοήθησε τους μαθητές/τριες να συνειδητοποιήσουν πως μια δραστηριότηττα που φαίνεται απλη δεν έχει τον ίδιο βαθμό δυσκολίας για όλους.
Αυτό που κρατήσαμε από τη συνάντηση είναι πως τίποτα στη ζωή δεν είναι δεδομένο και πως χρειάζεται να είμαστε ευγνώμονες για όσα έχουμε.







