Μια αγκαλιά και μια ιστορία από τον παππού και τη γιαγιά

1

Στα πλαίσια του μαθήματος “Ενεργος πολίτης” και της δράσης “Μια αγκαλιά και μια ιστορία από τον παππού και τη γιαγιά”, η οποία στοχεύει στη βιωματική μάθηση, οι μαθητές/τριες της γ’ τάξης του σχολείου μας επισκέφθηκαν το Γηροκομείο”Καλός Σαμαρείτης”. Η επαφή με το ίδρυμα είχε ξεκινήσει από τα Χριστούγεννα, όταν οι …

Continue reading